Poinformuj nas, jeśli nasze produkty lub usługi nie spełniły Twoich oczekiwań. Postaramy się rozwiązać Twój problem tak szybko, jak to możliwe.

Jak zgłosić reklamację

Będąc Klientem rynku finansowego, w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, masz prawo do złożenia reklamacji w wybranej przez Ciebie formie.

Prześlij pismo reklamacyjne na adres:

  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lub

  • Leasy Car S.A.
    ul. Fabryczna 6, 53-609 Wrocław

Co powinna zawierać reklamacja

  • nazwa firmy, NIP oraz dane kontaktowe,

      a w przypadku osoby fizycznej: imię i nazwisko, PESEL oraz dane kontaktowe:

  • numer umowy,
  • opis przedmiotu reklamacji,
  • oczekiwania co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.

Termin udzielenia odpowiedzi

Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

W bardziej skomplikowanych sytuacjach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w podanym wyżej terminie, zawiadomimy Cię o dalszym toku postępowania.

Forma odpowiedzi

Zostaniesz poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji na wskazany w Twoim zgłoszeniu adres:

  • mailowy - tylko, jeśli wyraziłeś zgodę na tę formę kontaktu

   lub

  • pocztowy - wyślemy list polecony (podaj adres, pod którym listonosz Cię zastanie).

Dbamy o Twoją prywatność

Świadczymy usługi na najwyższym poziomie. W tym celu wykorzystujemy pliki cookies, które zapewniają właściwe funkcjonowanie naszego serwisu. Wchodząc na naszą stronę wyrażasz zgodę na używanie plików cookies w celu analizowania Twojej aktywności na niej, personalizowania wyświetlanej treści oraz działań marketingowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.