Poinformuj nas, jeśli nasze produkty lub usługi nie spełniły Twoich oczekiwań. Postaramy się rozwiązać Twój problem tak szybko, jak to możliwe.
Jak zgłosić reklamację
Będąc Klientem rynku finansowego, w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, masz prawo do złożenia reklamacji w wybranej przez Ciebie formie.
Prześlij pismo reklamacyjne na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub
- Leasy Car S.A.
ul. Fabryczna 6, 53-609 Wrocław
Co powinna zawierać reklamacja
- nazwa firmy, NIP oraz dane kontaktowe,
a w przypadku osoby fizycznej: imię i nazwisko, PESEL oraz dane kontaktowe:
- numer umowy,
- opis przedmiotu reklamacji,
- oczekiwania co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
Termin udzielenia odpowiedzi
Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
W bardziej skomplikowanych sytuacjach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w podanym wyżej terminie, zawiadomimy Cię o dalszym toku postępowania.
Forma odpowiedzi
Zostaniesz poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji na wskazany w Twoim zgłoszeniu adres:
- mailowy - tylko, jeśli wyraziłeś zgodę na tę formę kontaktu
lub
- pocztowy - wyślemy list polecony (podaj adres, pod którym listonosz Cię zastanie).